SBP Waterbehandeling Roeselare

Website SBP uit Roeselare gekoppeld aan het Odoo CMS.

SBP bvba waterbehandeling uit Roeselare gaf ons de opdracht om een CRM/ERP systeem op te leveren die de bedrijfsprocessen zo optimaal mogelijk zou sturen.

SBP Waterbehandeling Na het opleveren van CRM en ERP Partner werd er eveneens een website aangebouwd. De web module van Odoo zorgt er voor dat in een handomdraai alle data die in het CRM en ERP pakket aanwezig zijn, naadloos en zonder interfaces, kunnen worden gebruikt. De optie om later eventueel een e-shop aan te bouwen is reeds voorzien. Het is een Out Of The Box feature van Odoo ! Op die manier kon de website op 1 week tijd worden uitgerold.

Het grafische werk werd aangeleverd door Katrien Strobbe, die voor het eerst met het Content Management Systeem van Odoo in aanraking kwam. De uitermate flexibele en eenvoudige backoffice werd daarbij gesmaakt.

SBP Waterbehandeling

Waterbehandeling

De website werd tevens optimaal ingesteld naar de zoekmotoren toe. De krachtige SEO module van Odoo laat toe in een handomdraai de kernwoorden en trefzinnen te koppelen aan bestaande zoektermen in Google. Op basis van voorstellen door de module kan op die manier de ideale meta informatie worden voorzien op de webpagina’s.

http:///www.sbp.be 

Project : Giovani Da Costa
Grafiek : Katrien Strobbe

SEO en Odoo

Hoe wordt SEO afgehandeld in Odoo?

Zoekmachine optimalisatie (SEO) is een set van goede werkwijzes om uw website te optimaliseren zodat deze een betere ranking heeft in zoekmachines zoals Google. Kort samengevat zorgt goede SEO ervoor dat u meer bezoekers krijgt.

Een paar voorbeelden van SEO regels: uw webpagina’s zouden sneller moeten laden, u pagina zou slechts één en enkel één titel <h1> mogen hebben, uw website zou een /sitemap.xml bestand moeten bevatten, enz.

De Odoo Website Bouwer (CMS Partner) is waarschijnlijk de meeste SEO klare CMS die er op de markt is. Wij beschouwen SEO een topprioriteit. Om Odoo Website en Odoo eCommerce gebruikers een goede SEO te garanderen extraheert Odoo alle technische complexiteit van SEO en handelt deze alles voor u af, in de best mogelijke manier.

 

Inhoud is koning

Wanneer het op SEO aankomt is de inhoud meestal de koning. Odoo biedt verschillende modules aan om uw inhoud te helpen opbouwen op uw website:

Budalys Kortrijk

Het Team van Real Internet Solutions publiceerde vandaag het project Budalys – LEES HIER.

COMFORTABELE SERVICEAPPARTEMENTEN VAN DE TOEKOMST

Kassabeheer voor de kleinhandel en de KMO

Real Internet Solutions heeft een low-cost, gebruiksvriendelijke kassa voor uw zaakPOS Systemen van Real Internet Solutions

Zet het op in minuten, verkoop in seconden.
Geschikt voor ieder apparaat.

  • compatibel met alle hardware – Wij leveren U ons POSBOX systeem voor uw fysieke kassa gekoppeld aan uw webshop
  • Geen installatie en geen specifieke hardware vereist
  • Alles wat uw winkel nodig heeft
  • Online of Offline
  • ons verkooppunt blijft betrouwbaar, zelfs als uw verbinding dat niet is
  • Zet nieuwe winkels eenvoudig en snel op met slechts een internetverbinding. Gebruik uw verkooppunt vervolgens overal en altijd.
  • Waar een internetverbinding vereist is om het verkoopspunt te starten, zal het operationeel blijven zelfs na complete ontkoppeling.
  • Blijf in contact met uw klanten – en zorg dat ze blijven terugkomen
  • Beloon uw trouwe klanten met punten, giften en kortingen met ERP Partner POS  loyalty programma’s. Het gehele proces is snel en kan volledig geautomatiseerd worden. Het identificeren van uw klanten is nog sneller met loyalty-passen en barcode id’s voor uw klanten.

 

 

Ontdek onze mogelijkheden – voor een kleine prijs, wij doen KMO’s en kleinhandels groeien, … Met de juiste software !

Contact :  verkoop@ris.be – +32 56 32 50 27

 

 

Zomervakantie 2017

Beste klant,
Onze burelen zijn administratief gesloten van 21 juli 2017 tot en met 6 augustus 2017.
Wij wensen U een aangename zomervakantie!
Team Real Internet Solutions
Cher client,
Nos bureaux sont fermés du 21 Juillet, 2017 jusqu’au 6 Août, 2017.
Nous vous souhaitons des vacances agréables!
Equipe Real Internet Solutions.
Dear Customer,
Our offices are closed administratively from 21 July 2017 until 6 August 2017.
We wish you a pleasant summer vacation!
Team Real Internet Solutions

CRM Partner en het Scotsman model

CRM Partner (gebaseerd op het CRM mechanisme van Odoo) hebben wij bijgestuurd zodat de deal kwalificatie tool SCOTSMAN geïntegreerd is in het verkoopsproces.

De Scotsman methode :
S – Solution – Oplossing
C – Competition – Concurrentie
O – Opportunity – Kansen
T – Time – Tijdstip
S – Support – Draagvlak
M – Money – Budget
A – Authority – Beslissingsbevoegdheid
N – Necessity – Noodzaak

De SCOTSMAN methode geeft aanleiding tot sales acties en vormt een goede checklist om te bepalen of je moet gaan investeren in het sales proces. Het is een ‘snuffel’ techniek die doorgaans bij de Negotiatie fase van het SPANCOF verkoopstraject hoort.

Het is zeker niet bedoeld voor het inschatten van de verwachte omzet. Verwachte omzet laat zich veel beter bepalen door de fase waarin het salesproces zich bevindt (above the funnel, in the funnel, etc) b.v. conform Miller-Heiman aanpak.

De SCOTSMAN analyse is origineel niet bedoeld om te bepalen welke omzet je komende maand gaat halen.

SCOTSMAN wordt gebruikt als deal kwalificatie tool. Met andere woorden: voordat je besluit om tijd, geld en energie te besteden aan een opportunity (bijvoorbeeld het schrijven van een offerte), maak je een analyse van de opportunity om te bepalen welke scoringskansen je hebt en hoe je die kunt verbeteren.

Met de uitkomst ervan bepaal je bijvoorbeeld of je wel of niet doorgaat (go/no go moment) of welke actie je nog moet ondernemen om een goede scoringskans te maken.

Bij voorkeur gebruik je de SCOTSMAN voorafgaand aan een offerte-aanvraag van de klant om te zorgen voor een aanbod op maat en een ideale positionering te opzichte van je mogelijke concurrenten.

De 8 vragen van de Scotsman methode :
Beantwoord de volgende vragen. Elke ‘positief’ antwoord verhoogd scoringskans met 12,5%.

S – Hebben wij de juiste oplossing aangeboden?

C – Is er veel of weinig concurrentie?

O – Hebben wij te maken met een ‘buitenkansje’ of is dit een standaard aanvraag?

T – Is het de juiste tijd om de klant een aanbieding te doen?

S – Is er draagvlak voor deze offerte binnen de organisatie?

M – Is er geld en budget beschikbaar voor deze offerte?

A – Neemt onze contactpersoon ook de uiteindelijke beslissing?

N – Is er een goede aanleiding voor onze klant om tot aanschaf over te gaan?

Uitwerking :
– Stel je offerte is € 100.000.
– Je hebt 4 van de 8 vragen positief beantwoord.
– Dan is de scoringskans 50%.

Je hebt dan een indicatie van je verwachte omzet die je weer met de uiteindelijke omzet kan vergelijken. In ieder geval heb je jezelf aan het denken gezet door deze vragen te beanwoorden, waarvan je weer kan leren voor de volgende offertes.

 

KLIK HIER voor de schermopbouw

SBP kiest voor CRM en ERP

SBP uit Roeselare, het bedrijf van Johan en Renée Pillen kiest voor een kordate aanpak van hun orderflow!

SBP staat voor Waterzuiveringssystemen, hemelwater en consumptiewater.
Kortom, oplossingen voor watermanagement.
De software oplossing die RIS  heeft voorzien om SBP te laten groeien is een CMS (Website) een CRM systeem (Klantrelatiemanagement) en een ERP systeem (Orderintake, stock, facturatie en boekhouding).

SBP maakt gebruik van de marketing module en kanaliseert zijn offertes naar het ERP systeem op basis van het SPANCOF model (suspects,prospects,analyse, negiotiatie, order en follow up). Op die manier past de oplossing perfect in ons MVS model (Marketing, Verkoop en Service). Immers het basis concept van onze software is Klanten werven, Orders binnenhalen en Klanten binden door middel van een vlekkeloze service.

Dat laatste is het handelsmerk van SBP !

SBP nv, Populierstraat 3 te Roeselare
info@sbp.be

Zaakvoerder : Johan Pillen

Project beheerder @ Ris : Giovanni da Costa

Klanten Werven, Orders binnenhalen, Klanten binden – CRM Seminarie

Schrijf U vandaag nog in voor het praktijk seminarie rondom CRM op 15 juni in Cockpit 145

Klanten werven, Orders binnenhalen en klanten binden… met de juiste software.
De hoekstenen van het MVS – Model (Marketing, Verkoop en Service) in de praktijk gebracht door een team van experts op ons AFTER WORK SEMINAR te Wevelgem in Cockpit 145.

Ris nv in Cockpit 145

U bent er van overtuigd dat VERKOOP de motor van uw onderneming is ?

                                 Goed zo. Wij kunnen U verder helpen!

In een after work seminarie tonen wij U hoe U het MVS – Model (Marketing, Verkoop en Service) kan implementeren in uw onderneming met de juiste software.

CRM Partner, gebaseerd op het Odoo framework, is een Open Source, modulaire en eenvoudige software tool om uw inspanningen op verkoopsaanpak te laten renderen !

Schrijf je vandaag nog in op ons seminarie, Klik hier

Uw sprekers :

  • Rudy Vuylsteke, zaakvoeder Advieskantoor Vuylsteke & Partners
  • Dirk Desmet, zaakvoerder Servicemodel.be
  •  Kurt Ghekiere, CEO Real Internet Solutions

Waar ? Co Working Space Cockpit145 te Wevelgem

Wanneer ? Donderdag 15 juni 2017 vanaf 17u30, start 18u00, einde 21u00

Infopol 2017

InfoDispatch en InfoREAD+ op InfoPOL2017

Sinds de start in 1995 groeide INFOPOL uit van een regionaal initiatief tot dé referentie in uitrusting van politie-, bewakings- en veiligheidsdiensten voor alle aankoopverantwoordelijken en beslissingsnemers uit de volledige veiligheidsketen binnen de Benelux.

Op XPO112 worden alle diensten en producten gepresenteerd die nodig zijn voor een interventie bij een ramp, ongeval, brand of andere dringende interventie. Dit vanaf de binnenkomende oproep op het noodnummer 112 tot het binnenbrengen van de patiënt  in de spoedafdeling of het neutraliseren van de ramp.

Het team van Real Internet Solutions neemt dit keer terug deel aan deze prestigieuze beurs, en dit voor de vierde keer. Wij zijn te gast op de stand van de Politiezone VLAS (Kortrijk), samen met BARCO. U kan er een opstelling zien van de nieuwe dispatching ruimte van de zone Vlas, en naast het VMS (Video Management Systeem) van de zone, ook de ANPR camera’s van het West Vlaams Camera schild in werking zien. Ris toont er je de nieuwste versie van hun real Time InfoDISPATCH module, en de pre-release van InfoREAD+.

U kan er verder alle ANPR en Police ERP modules in werking zien.

Neem zeker je tijd voor een demo van onze Digiloket module !

Nog niet in het bezit van een uitnodiging ?  Registreer hier voor een GRATIS bezoek aan deze tweejaarlijkse beurs.